مهتابی ضد آب

با پیشرفت علم و صنعت ما نیازمند استفاده از روشنایی ها و مهتابی در فضای آب می‌شد بنابراین اولین جرقه ساخت مهتابی ضد آب در ذهن بشر زده شد. این مهتابی ها که بیشتر برای مکان‌های آبی مانند آکواریوم‌ها مورد استفاده قرار دارند دارای مکانیسمی هستند که در محیط آبی لامپ آن‌ها آسیب نبیند.
این مهتابی ها دارای یک محفظه پلی کربنات ضد آب هستند.
استفاده گسترده این مهتابی ها بیشتر در تونل ها، پارکینگ ها، محیط های شستشو، پارکینگ‌ها و یخچال‌های صنعتی است.

این مهتابی ها علاوه بر داشتن خواص ضد آبی دارای خواص دیگری نیز مانند ضد گرد و غباری، روشنایی زیاد و کم مصرف بودن نیز است.

مهتابی ضد آب

مهتابی ضد آب دارای بدنه آلومینیومی و تنوع و رنگ‌بندی بسیار است که معمولاً علاوه بر دارا بودن خواص ضدآبی می‌توان از آن برای زیبایی محیط نیز استفاده کرد. این مهتابی با داشتن pvc از زنگ‌زدگی محافظت شده است و در محیط‌های آبی زنگ  نمی‌زند. همچنین این مهتابی دارای قیمت مناسب و کارکرد بسیار زیاد است و می‌توان به‌عنوان یک روشنایی به صرفه برای محیط استخرها و همچنین آکواریوم‌ها و سایر مکان های آبی از آن استفاده کرد.
ازآنجایی‌که تبریز این مهتابی ها بسیار سخت است و نیز در محیط آبی کاری بسیار دشوار است بنابراین این مهتابی ها دارای کارکرد بسیار بالایی هستند و نیاز به تعویض و تعمیر مداوم ندارند.

کیفیت مناسب این محصول در کنار کارکرد بسیار زیاد و همچنین قیمت مناسب این محصول موجب شده‌است که استفاده از این محصول در محیط هایی که در تماس با آب است روزبه‌روز افزایش یابد.

دیگر انواع چراغ های مهتابی

به غیر از مهتابی های ضدآب ما می توانیم در بازارها و مراکز فروش مهتابی های ضد انفجار، مهتابی های ضد گرما و همچنین مهتابی مناسب برای مکان‌های عمومی و به دور از کانون های آبی را یافت کنیم.
از وهم تابلوهایی که ضدانفجار در مکان‌های بسیار حساس که مواد قابل احتراق نگهداری می‌شود استفاده می‌کنند تا در شرایط حساس این مهتابی مون چیه به آتش‌سوزی و انفجار نشود.
از مهتابی های ساده برای  خانه‌ها و مراکز فروش ها و همچنین تمامی مراکزی که به نور احتیاج دارند و حساسیتی برای آن‌ها وجود ندارد استفاده می شود.

چگونه مهتابی مورد نیاز خود را خریداری نماییم؟

برای خریدی امن و مطمئن نیاز است که مراکز فروش معتبر و مطمئن مراجعه کرده و محصولی با کیفیت را خریداری نمایید.
دلتا صنعت یکی از مراکز پیشرو در زمینه فروش لوازم الکترونیکی به‌ویژه فروش انواع و اقسام مهتابی ها با پایین‌ترین قیمت ممکن و همچنین بالاترین کیفیت است.
این مرکز و آنتارا بودن مراکز حضوری و مراکز اینترنتی فروش محصولات خود توانسته است خرید را برای مشتریان خود آسان نماید.

بنابراین اگر شما نیز به دنبال خرید مهتابی ضد آب،  مهتابی های ضد احتراق ، مهتابی های ساده و انواع و اقسام ابزارها و وسایل های الکترونیکی و موجود در این مرکز هستید می‌توانید با مراجعه آنلاین و یا مراجعه حضوری به مراکز معتبر فروش این محصولات، محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن تهیه و دریافت نمایید.