ضخامت سنج چیست و چه کاربردی دارد ؟

ضخامت سنج وسیله‌ای بسیار کاربردی در دسته ی تجهیزات ابزار دقیق است که به وسیله آن می‌توان اطلاعات  کامل و جامعی را از وسیله بدون این که آسیبی به آن وارد شود به دست آورد. ما در ادامه به توضیح بیشتر کاربرد ضخامت سنج خواهیم پرداخت.
این دستگاه بیشتر در خودرو کاربرد دارد  و برای انواع سطوح آهنی ، پلاستیکی و فلزی مورد استفاده قرار میگیرد .
برخی مواقع برای تعیین ضخامت یک جسم تنها به سطح آن دسترسی داریم بنابراین ضخامت سنج وسیله‌ای است که می‌تواند بدون آسیب رساندن به جسم ضخامت آن جسم را تعیین کند .

ضخامت سنج انواع مختلفی دارد .

۱:ضخامت سنج رنگ گردابی

۲:ضخامت سنج رنگ التراسونیک

 دلتا صنعت یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشنده گان انواع این وسیله با قیمت مناسب است که با اطمینان خاطر میتوانید ضخامت سنج مورد نظرتان را خریداری و دریافت کنید .

دستگاه ضخامت سنج برای اندازه‌گیری رنگ ،پوشش ،لعاب ، تفلون و …. کاربرد دارد .
دستگاه ضخامت سنج از سنسور گیرنده جریان گردابی ،صفحه کلید ، صفحه نمایش ،برد مرکزی و سنسور فرستنده جریان گردابی تشکیل شده است .

ضخامت سنج

 

دستگاه ضخامت سنج چگونه کار میکند ؟

فرستنده پالس مغناطیسی را ارسال کرده ،پالس از میان پوشش و رنگ گذر کرده و به پایه رنگ میرسد و با محاسبات پردازش گر ضخامت جسم مورد نظر به دست می آید .

یکی از اساسی ترین کاربرد های دستگاه ضخامت سنج در کارشناسی خودرو است به گونه ای که خودرو کمترین آسیب را ببیند . گاهی مواقع لازم است برای تعیین رنگ خوردگی خودرو از دستگاه  استفاده کرده و بدون آسیب رسیدن به بدنه ضخامت آن تعیین شود تا بتوان ثابت کرد که خودرو رنگ خوردگی دارد یا نه .

به دلیل آسانی و سادگی کار با دستگاه ضخامت سنج و همچنین عدم آسیب رساندن به دستگاه مورد نظر کاربرد بسیار زیادی را به عهده دارد .

دلتا صنعت به دلیل واردات مستقیم از قیمت پایین و تضمین‌شده‌ای برخوردار است .

یکی دیگر از مزیت‌های خرید از دلتا صنعت استفاده از مشاوره رایگان  محصول مورد نظر است شما می‌توانید قبل از انتخاب و خرید محصول خود با مشاوران حرفه ای ما مشورت کرده و اطلاعات جامع و کامل محصول موردنظرتان را تهیه و خریداری کنید .
همچنین دلتا صنعت از خدمات پس از فرش مانند تعمیر ،تعویض و دادن گارانتی محصول نیز برخوردار است و این نکته یکی از دلایلی است که موجب می‌شود مشتری با اطمینان کامل محصول مورد نیاز خود را تهیه و دریافت کند.
همچنین دلتا صنعت با داشتن نمایندگی های معتبر و شراکت با شرکت‌های معتبر بین‌المللی توانسته است توانایی‌های بسیاری را برای خود رقم زند.

 

شما میتوانید با اطمینان خاطر و شناخت کامل از نحوه کار این وسیله و شناخت انواع آن ها  و همچنین برخورداری از خدمات قبل و پس از فروش محصول به آسانی و به دو صورت مجازی و حضوری دستگاه ضخامت سنج خود را سفارش داده و دریافت کنید .یکی دیگر از مزایای خرید از دلتا صنعت ده سال خدمات پس از فروش و گارانتی است .

بنابراین اگر تصمیم به خرید ضخامت سنج از دلتا صنعت دارید توجه کنید که با مراجعه به سایت های اینترنتی و یا مراکز و شرکت های معتبر دلتا صنعت محصول مورد نیاز را تهیه و دریافت کنید .